Zielony Sztandar: Budowanie dobrej marki polskiej gospodarki

„Wicepremier Waldemar Pawlak zaprosił do współpracy przy tworzeniu strategii promocji polskiej gospodarki Kongres Przedsiębiorczości i Stowarzyszenie Eksporterów Polskich. A wszystko po to, by, jak podkreślił, wspólnie budować silną polską markę i dobry wizerunek naszej gospodarki za granicą” – informuje Zielony Sztandar.

„Kongres to liczące się gremium. W jego skład wchodzą: Amerykańska Izba Handlowa w Polsce, Konfederacja Pracodawców Polskich, Krajowa Izba Gospodarcza, Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan, Polska Rada Biznesu, Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa oraz Związek Rzemiosła Polskiego. Ministerstwo Gospodarki jest otwarte na uwagi biznesu. Konstruując strategię promocji polskiej gospodarki, chce korzystać z doświadczenia i wiedzy przedsiębiorców znających realia zagranicznych rynków Zwłaszcza że jednym z celów resortu jest umiędzynarodowienie polskiej gospodarki, a więc promocja Polski, eksportu, przyciąganie inwestycji zagranicznych oraz wsparcie działań rodzimych przedsiębiorców poza granicami kraju.”

Więcej: zielonysztandar.com.pl
31.01.2010