Jak wynika z badań firmy z sektora MŚP oczekują od banków przede wszystkim sprawnej obsługi kredytowej. Większość firm zdecyduje się nawet na droższy produkt, jeśli może go szybciej i sprawniej wykorzystać – czytamy w „Pulsie Biznesu”.
Bank nie zachęci też przedsiębiorcy pakietami, bo ci nie szukają tam ani prawnika, ani ubezpieczyciela, czyli tzw. usług okołobankowych. Z badania wynika, że ponad połowa mikroprzedsiębiorców wybiera pojedyncze produkty bankowe, a nie pakiety. Te drugie woli tylko 26 proc. – Mikro- i mali przedsiębiorcy najczęściej decydują się na jeden produkt, a nie kilka zapakowanych w pakiet — mówi Stefan Świątkowski, wiceprezes FM Banku PBP.
Instytucje, które chcą trafić do firm mikro i MŚP muszą więc postawić na szybkość, minimum formalności i elastyczność. Istotnym elementem jest również bankowość elektroniczna – jeden z nieodłącznych elementów współczesnego biznesu.
Więcej: pb.pl
13.11.2013
Sylwia Wedziuk
LINK
A jakie wymagania ma Twoja firma? Porozmawiaj z nami na facebooku :LINK