Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości informuje, że Wydział Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady RP w Tokio planuje udział w jubileuszowej 50. edycji międzynarodowych targów spożywczych Supermarket Trade Show (SMTS), które odbędą się w centrum wystawienniczym w Tokyo Big Sight w dniach 10-12 lutego 2016 roku. I jak co roku zamierza stworzyć Polskie Stoisko Narodowe.
W ramach działań promocyjnych w roku 2016 r., WPHI w Tokio zaprasza polskie jednostki administracyjne, organizacje, izby i stowarzyszenia wspierające sektor rolno-spożywczy oraz polskie firmy z sektora spożywczego zainteresowane ekspansją na rynek japoński do udziału w wydarzeniu.
W ramach Polskiej Wyspy składającej się z poszczególnych modułów (liczba modułów zależy od ilości uczestników), każda firma ma możliwość wykupienia co najmniej jednego modułu, zaś dwa moduły, które wynajmuje WPHI, będą udostępnione do Państwa dyspozycji na spotkania biznesowe i rozmowy z potencjalnymi klientami (patrz: zdjęcia na stronie internetowej WPHI Tokio).
WPHI ponosi koszty adaptacyjne stworzenia Polskiego Stoiska Narodowego, tj.: ujednolicenie kolorystki (biało-czerwona), wynajem balonu (banera) w kolorze biało-czerwonym z napisem „POLSKA” w języku japońskim i angielskim, wiszącego nad stoiskiem oraz pewnych elementów konstrukcji harmonizujących wygląd całości (zdjęcia stoiska z poprzednich edycji targów dostępne są na stronie internetowej WPHI).
Ponadto, WPHI oferuje wsparcie w zakresie nawiązywania kontaktów biznesowych i w ewentualnych kwestiach technicznych.
Więcej: LINK