My Company Polska oraz miesięcznik Mała Firma, honorowy patron wydarzenia, zapraszają do udziału w drugiej edycji konferencji „Rozliczenia w firmie. Zarządzanie dokumentacją i zmiany w podatkach 2016”, która odbędzie się 26 stycznia 2016 r. w Warszawie w Hotelu Polonia Palace.
W programie:
- Zmiany w Ordynacji Podatkowej: Kto będzie wydawał interpretacje podatkowe od 1 lipca 2016. Jakie zmiany w ordynacji ułatwią, a jakie utrudnią życie podatnikom. Trendy w kontrolach i postępowaniach podatkowych.
- Pieniądze w firmie: Zarządzanie fakturą – od wyboru kontrahenta do otrzymania zapłaty, faktoring – narzędzie poprawy płynności finansowej i zwiększenia obrotów handlowych
- Dokumentacja i optymalizacja: Nowa ulga na badania i rozwój, stara ulga na nowe technologie, czyli stare i nowe metody rozliczeń w innowacyjnej firmie, dokumentacja cen transferowych, jak optymalizować rozliczenia podatkowe firmy, korzystając z dostępnych metod
– Zmiany w VAT: Karuzela podatkowa VAT. Sposoby nadużycia, skala zjawiska i zapobieganie. Nowa ustawa o VAT – jakie rozwiązania niesie z sobą projekt PiS
- Zmiany w podatkach lokalnych: Nowości w podatku od nieruchomości
Panel dyskusyjny z udziałem prelegentów:
- Jak radzić sobie z zatorami płatniczymi?
- Jak firma może wpłynąć na swojego kontrahenta, który ma problemy z płatnościami?
- Co zrobić po likwidacji podatkowych przepisów antyzatorowych?
Udział w konferencji jest bezpłatny.
Więcej informacji oraz rejestracja:
T + 48 22 528 01 97
M + 48 604 48 03 46
sylwia.szarfenberg@mycompanypolska.pl
http://konferencje.mycompanypolska.pl/podatki-2016-2/