Wersja kontrastowa
 A
 A
 A

Kategoria: komisje problemowe

Opublikowano 25/06/2008

Polska: Wielki renesans małych mięsnych sklepików

"Na jednorazowe mięsne zakupy wydajemy ok. 40 zł. Najczęściej sięgamy po drób, szynkę i polędwicę w firmowych sklepach. Wędliny i mięsa, by skusiły klientów, muszą być smaczne, o atrakcyjnym wyglądzie, ale niezbyt drogie. Takie wnioski płyną z badań przeprowadzonych przez firmę badawczą BBS Obserwator na zlecenie producentów mięsnych z województwa łódzkiego" - czytamy w Polsce.

"Najczęściej kupujemy wyroby Grupy Sokołów (woj. podlaskie), Morlin (woj. warmińsko-mazurskie), Krakusa (Grupa Animex), a także lokalnych producentów. Dla co dziesiątego mieszkańca woj. łódzkiego najsmaczniejsze są wyroby z Pabianic, niewiele mniej osób wskazało na marki Sokołów i Krakus".

"Smakosze z Łódzkiego przeważnie zaopatrują się w firmowych sklepach producenta. Jednak co czwarty badany kupuje w sklepie mięsnym, który nie jest firmowany przez żadnego z wytwórców, a tylko co dziesiąty robi zakupy w markecie".

"- Klienci najchętniej sięgają po wyroby miejscowych producentów, zaufaniem darzą też produkty dużych i powszechnie znanych firm - tłumaczy dyrektor. - Ma to też inny wymiar - niewielkim firmom lokalnym trudno jest zaistnieć na ogólnopolskim rynku".

Ważne informacje:
Najnowsze artykuły:
związek rzemiosła polskiego
00-246 Warszawa
ul. Miodowa 14
Centrala
Tel.: 22 504 4 200
Fax: 22 831-96-10
E-mail: zrp@zrp.pl
o nasO ZRPStrukturaOrganyKomisjeUstawa o rzemiośleHistoria ZRPWarunki użytkowania
Działalność ZRPOświata zawodowaProjekt "Czas na staż"Nowa jakość egzaminówPodatki i sprawy gospodarczeUnia europejskaPolityka społecznaFundusze unijneRada duszpasterskaKonkursy i odznaczenia
KontaktPrezes ZRPDyrektor GeneralnyZespołyPraca
© Związek Rzemiosła Polskiego 2018