P.Biznesu: Owocna spożywcza ofensywa

W dzisiejszym artykule Pulsu Biznesu „Owocna spożywcza ofensywa” możemy przeczytać o
wielkich nadziejach branży spożywczej na biznes w Chinach. Zostało podpisane porozumienie o współpracy pomiędzy polskimi firmami a firmą dystrybucyjną, pośredniczącą w sprzedaży na rynek chiński, w szczególności produktów spożywczych.
 
— „Podpisane porozumienia dają nam dostęp do ponad 100 tys. punktów sprzedaży SPCTP w chińskim hurcie i detalu. Dziś na rynek chiński nie może jeszcze wjechać polska wieprzowina i wołowina, ale SPCTP wspiera nas w zabiegach o uzyskanie dostępu do tego rynku. Bez tego typu poparcia ze strony biznesu niemożliwe jest dopuszczenie towarów. To jednak nie jedyne produkty, które mają trafiać do Chin. Rozmawiamy o sokach, warzywach, produktach sypkich czy mrożonkach. To bardzo wszechstronna umowa” — powiedział Piotr Ziemann, wiceprezes Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy Rzeczypospolitej Polskiej.

Podpis pod porozumieniem o współpracy złożyli polscy spożywcy — Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy Rzeczypospolitej Polskiej, Appolonia oraz Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, operator logistyczny ATC Cargo, który będzie dostarczać żywność do Chin oraz odpowiedzialny za ich dystrybucję na chińskim rynku — Shanghai Poland China Trading Platform (SPCTP).
Więcej:
Puls Biznesu, 2016-06-21
Michalina Szczepańska