Jak wynika z przeprowadzonych ostatnio badań, większość firm z sektora MŚP korzysta jedynie z podstawowej oferty bankowej, a większe nasycenie tego sektora usługami bankowymi jest trudne, jeśli nie nierealne – informuje „Puls Biznesu”.
Warto jednak, by banki zwróciły uwagę na firmy małe i średnie, ponieważ, jak wynika z badania przeprowadzonego na 852 przedstawicielach małych i średnich przedsiębiorstw pod względem potencjału przychodowego dla banków małe i średnie firmy mogą się między sobą różnić nawet 150-krotnie.
.
Najbardziej nieaktywna grupa to ok. 32 proc. firm, a klienci, korzystający z największego wachlarza produktów, realizujący inwestycje finansowane kredytem bankowym, to zaledwie 3 proc. całego segmentu. Jednak każdy z tych ostatnich generuje dla banku średnio prawie 50 tys. zł miesięcznie.
Więcej: pb.pl
Sylwia Wedziuk
24.04.2014
LINK