Chiny dla polskich przedsiębiorców

W Hotelu Sheraton w Warszawie 23 kwietnia odbędzie się bezpłatna konferencja biznesowa na temat: Praktycznych aspektów wymiany handlowej z Chinami.
 
Mimo ich rosnącego udziału w rynku światowym i intensyfikacji wymiany handlowej na linii Polska-Chiny, w 2012 r. na nasz rynek trafił niespełna 1proc. chińskiego eksportu.. Dla większości polskich przedsiębiorców tamtejszy rynek wciąż kryje wiele tajemnic, co skutecznie utrudnia nawiązanie wymiany handlowej. Podobnie ma się rzecz z naszym eksportem do Chin, którego wartość w 2012 r.  wyniosła niespełna 1,5 mld EUR. Jednak największym problemem jest dysproporcja między importem a eksportem – wartość importu jest dziesięciokrotnie większa.
 
Wielu małych i średnich przedsiębiorców wciąż obawia się ekspansji na Daleki Wschód. Głównym problemem jest brak praktycznej wiedzy i konieczność nauki na własnych błędach, które czasem mogą okazać się zbyt kosztowne. W związku z tym celem konferencji jest przedstawienie najbardziej przydatnych aspektów wymiany handlowej.
 

Więcej:
Program konferencji i rejestracja: LINK