„PR staje się obecnie narzędziem coraz powszechniej stosowanym i wykorzystywanym w świecie biznesu, jednakże wiedza małych i średnich przedsiębiorstw na ten temat wciąż jest niewystarczająca. W swoich działaniach MŚP rzadko korzystają z tego instrumentu, który pomaga budować markę, wizerunek i wiarygodność firmy. Projekt realizowany przez ZRP ma zachęcać przedsiębiorstwa z tego sektora do stosowania public relations i włączania pracowników w proces komunikacji, co przełoży się na większą wydajność organizacji”.
„1 grudnia 2010 roku Związek Rzemiosła Polskiego (ZRP) rozpoczął realizację projektu „Public relations a adaptacyjność i konkurencyjność MŚP” skierowanego do małych i średnich przedsiębiorstw. Projekt jest współfinansowany z funduszy unijnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i zakończy się 31 maja 2012 roku”.
„Projekt obejmuje realizację 26 trzydniowych szkoleń w miastach, w których swoje siedziby mają regionalne izby rzemieślnicze. Na szkoleniach zostaną omówione m.in. następujące zagadnienia: wstęp do public relations, komunikacja kryzysowa czy lobbing.
Szkolenia rozpoczną się w marcu 2011 roku. Poprzedzi je konferencja otwierająca, która zaplanowana jest na połowę lutego. Ostatnie szkolenie odbędzie się w kwietniu 2012 roku”.
Więcej:
Kurier Drzewny
luty 2011