InternetPR. Z mediów: Public relations w małej firmie

„”Public relations a adaptacyjność i konkurencyjność MSP” – to projekt realizowany przez Związek Rzemiosła Polskiego i współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego”.

 

„Inauguracją projektu była konferencja, jaka odbyła się 24 lutego w Pałacu Chodkiewiczów w Warszawie. W konferencji udział wzięli przedsiębiorcy, reprezentanci izb, cechów i stowarzyszeń branżowych oraz dziennikarze. Program spotkania objął trzy wystąpienia”.

 

„Prezes Związku Rzemiosła Polskiego Jerzy Bartnik omówił znaczenie skutecznej komunikacji i działań z zakresu public relations w kontekście potrzeb wizerunkowych małych i średnich przedsiębiorstw. W swoim wystąpieniu Prezes ZRP zwrócił uwagę, że największą barierą dla MSP w efektywnym wykorzystywaniu możliwości oferowanych przez public relations jest brak dostatecznej wiedzy na temat technik i strategii komunikacyjnych oraz błędne przekonanie na temat niskiej skuteczności tego typu działań”.

 

„Jerzy Bartnik podkreślił, że we współczesnej gospodarce sposób postrzegania firmy przez partnerów biznesowych, klientów, lokalną społeczność, media, a także pracowników, w znacznym stopniu decyduje o sukcesie przedsiębiorstwa. PR zwiększa efektywność zarządzania przedsiębiorstwem, przyczyniając się do wzrostu jego adaptacyjności i konkurencyjności oraz pomaga w elastycznym dostosowywaniu się do sytuacji rynkowej” – czytamy w Vidart.

Z mediów:
LINK:

Źródło: Vidart
25.03.2011