Tylko do 31 stycznia można zgłaszać produkty, usługi i innowacje do Konkursu „Teraz Polska”. Nie warto czekać, bo korzyści dla firmy wynikające z posiadania Godła „Teraz Polska” jest bez liku. Poniżej przedstawiamy najważniejsze.
Konkurs „Teraz Polska” to inicjatywa promująca krajową gospodarkę już niemal 30 lat. W tym czasie wyróżniono ponad 700 laureatów – produkty i usługi tworzone przez firmy reprezentujące różnorodne branże. Godło „Teraz Polska” stało się znakiem rozpoznawalnym przez wszystkich Polaków, zaś dobra nim oznaczone, niezależnie od kategorii, są utożsamiane z wysoką jakością przez 80 proc. respondentów. W dobie silnej konkurencji Polacy odwołują się do znaków jakości, w których hierarchii Godło „Teraz Polska” zajmuje najwyższą pozycję.
Konkurs jest inicjatywą, która oferuje wymierne korzyści dla przedsiębiorców. Oto najważniejsze z nich:
- Logo i marka – udział w Konkursie „Teraz Polska” umożliwia pozyskanie Godła „Teraz Polska”, a następnie włączanie tego efektywnego znaku jakości we wszystkie etapy promocji produktu, usługi czy innowacji. Godło „Teraz Polska” to marka, która wzmacnia marki. Obiektywne badania społeczno-rynkowe realizowane na zlecenie Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego potwierdzają, że oznaczenie produktu lub usługi Godłem „Teraz Polska” wpływa na sukces rynkowy. Więcej o wynikach badań Godła „Teraz Polska”: https://bit.ly/2Tes9qj
- Wspaniały event – kluczowym wydarzeniem każdej edycji Konkursu jest odbywająca się w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej Gala „Teraz Polska”. Biorą w niej udział uczestnicy Konkursu, a także czołowi krajowi przedsiębiorcy, przedstawiciele świata sportu i kultury, politycy, dziennikarze, samorządowcy, liderzy opinii. Gala „Teraz Polska” to niezwykła okazja do nawiązania ciekawych znajomości i ekskluzywny sposób na świętowanie sukcesów w biznesie.
- Networking – okazja do ciekawych spotkań nie przemija wraz z zakończeniem Gali „Teraz Polska”. Organizator Konkursu – Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego – zrzesza laureatów i proponuje cykliczne spotkania w ramach Klubów „Teraz Polska”. Uczestnicy mają możliwość spotkania z osobistościami polskiej gospodarki, kultury, sportu i polityki w familiarnej atmosferze, wymiany poglądów i doświadczeń, a także nawiązania nowych kontaktów biznesowych. Więcej: https://bit.ly/37TUWEJ
- Obecność w mediach – Fundacja „Teraz Polska” zapewnia firmom, które biorą udział w Konkursie, silną obecność medialną. Jest to możliwe dzięki szerokiej współpracy Fundacji z najważniejszymi i największymi krajowymi redakcjami. Dodatkowo Fundacja prowadzi własne działania wydawnicze i promocyjne – również w nowych mediach – w ramach których promuje dokonania laureatów Konkursu „Teraz Polska”. Więcej: https://bit.ly/36Io3KZ
Termin nadsyłania zgłoszeń do Konkursu „Teraz Polska” mija 31 stycznia 2020 roku.
Szczegółowe informacje dotyczące warunków udziału w Konkursie można znaleźć na stronie internetowej www.terazpolska.pl. Można również kontaktować się bezpośrednio z organizatorem: tel.: 22 826 01 91; e-mail: konkurs@terazpolska.pl