Webinarium „Crowdfunding pożyczkowy – jak przygotować Arkusz Kluczowych Informacji Inwestycyjnych”

Urząd Komisji Nadzoru Finansowego zaprasza właścicieli platform usług finansowania społecznościowego oraz potencjalnych właścicieli projektów opartych na finansowaniu społecznościowym na webinarium „Crowdfunding pożyczkowy – jak przygotować Arkusz Kluczowych Informacji Inwestycyjnych (AKII)”, które odbędzie się 18 września 2024 roku w godz. 9:30-16:00 w ramach projektu edukacyjnego Centrum Edukacji dla Uczestników Rynku – CEDUR.

Webinarium skierowane jest do właścicieli platform usług finansowania społecznościowego oraz potencjalnych właścicieli projektów opartych na finansowaniu społecznościowym (właścicieli m.in.: firm deweloperskich, zakładów produkcyjnych, firm prowadzących działalność handlową, działalność przetwórczą, działalność przemysłową oraz każdego innego podmiotu prowadzącego działalność gospodarczą z branży, będącym małym lub średnim przedsiębiorstwem, a także dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą). Celem jest przedstawienie zasad sporządzenia i zawartości Arkusza Kluczowych Informacji Inwestycyjnych, w tym omówienie wymogów regulacyjnych.

Rejestracja odbywa się online, tj. poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy – link do strony z odnośnikiem do formularza:

https://www.knf.gov.pl/dla_rynku/edukacja_cedur/seminaria?articleId=89605&p_id=18

Potwierdzenia uczestnictwa zostaną przesłane do 17 września 2024 roku. Formularz zgłoszeniowy będzie dostępny do dnia, w którym odbędzie się webinarium. W przypadku zgłoszeń, które wpłyną
w dniu webinarium, potwierdzenia uczestnictwa oraz zaproszenia na spotkanie (wraz z linkiem) będą przesyłane na bieżąco.

Anonimowe pytania dotyczące tematyki webinarium można nadsyłać poprzez elektroniczny formularz, który dostępny jest pod adresem www.knf.gov.pl na podstronie „Edukacja finansowa/Seminaria CEDUR” – do 10 września 2024 roku.

Program możecie państwo zobaczyć na stronie projektu.