Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) 9 lipca ogłosiła III edycję konkursu „Pracodawca Jutra”.
Celem Konkursu jest wyróżnienie pracodawców, którzy z sukcesem realizują przedsięwzięcia o charakterze edukacyjnym skierowane do osób przygotowujących się do wejścia na rynek pracy. Do udziału w konkursie zapraszamy przedsiębiorców prowadzących działalność i mających siedzibę na terenie RP, realizujących ciekawe inicjatywy i mogących się pochwalić najbardziej przemyślanymi działaniami z obszaru employer brandingu, których adresatem są uczniowie, studenci lub absolwenci.
Pracodawcy ubiegający się o wyróżnienie w konkursie muszą wykazać, że podejmowane przez nich działania mają charakter kompleksowy, zostały przygotowane w sposób przemyślany, a udział w nich faktycznie przyczynia się do zwiększenia kompetencji młodych osób w określonym obszarze.
Poprzez organizację konkursu PARP chce zachęcać przedsiębiorców do podejmowania działań, które sprawiają, że na rynek pracy wchodzą kompetentni młodzi pracownicy. Założenia konkursu wpisują się tym samym w ideę sektorowych rad ds. kompetencji.
Więcej: LINK