Polskie Radio Program 1: Reklama szeptana już nie wystarczy

Mikro i małe przedsiębiorstwa rzadko korzystają z narzędzi i usług, które pomagają budować ich pozytywny wizerunek i wiarygodność. Związek Rzemiosła Polskiego chce to zmienić, w tym celu rozpoczął realizację projektu „Public relations a adaptacyjność i konkurencyjność małych i średnich firm”. W Programie 1 Polskiego Radia o public relations w sektorze MŚP mówi Prezes ZRP Jerzy Bartnik.

Prezes Bartnik podkreślił, że we współczesnej gospodarce sposób postrzegania firmy przez partnerów biznesowych, klientów, lokalną społeczność, media, a także pracowników, w znacznym stopniu decyduje o sukcesie przedsiębiorstwa. PR zwiększa efektywność zarządzania przedsiębiorstwem, przyczyniając się do wzrostu jego adaptacyjności i konkurencyjności oraz pomaga w elastycznym dostosowywaniu się do sytuacji rynkowej.
 
Prezes Bartnik zwrócił uwagę na fakt, że dobra firma musi obecnie dbać o promocję swojego wizerunku. – Dotyczy to każdego, nawet najmniejszego zakładu rzemieślniczego – podkreślił Prezes ZRP – Wiele zakładów radzi sobie np. na swojej ulicy, ale dwie ulice dalej są już zupełnie nieznane. Umiejętności z zakresu PR, które w ramach projektu „Public relations a konkurencyjność małych i średnich firm” zdobędą uczestniczacy w szkoleniach przedsiębiorcy mogą pomóc w zmianie tej niekorzystnej sytuacji.

 Projekt „Public relations a konkurencyjność małych i średnich firm”, jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Obejmuje on cykl 26 trzydniowych bezpłatnych szkoleń, które przyczynią się do wzmocnienia pozycji sektora małej i średniej przedsiębiorczości na rynku. Szkolenia poświęcone tematyce PR i komunikacji będą prowadzone w miastach, gdzie swoje siedziby mają izby rzemiosła i przedsiębiorczości.

Więcej: polskieradio.pl
04.03.2011
LINK