Okazuje się, że więcej niż połowa Polaków deklaruje wysoki poziom zaufania do rodzinnych firm. „To ponad dwa razy więcej niż wobec księdza (25,2 proc.), czy bankiera (23,6 proc.)” – wynika z raportu firmy doradczej Grant Thornton. przytacza money.pl
Ciekawe, że więcej z nas bardziej ufa przedsiębiorcom jak urzędnikom państwowym, bankierom, czy nawet księżom i dziennikarzom. Wynika z tego, „że prawdziwie uczciwa postawa przedsiębiorców, a także ich działalność społeczna w regionach przekłada się na otwartą postawę społeczeństwa wobec nich – komentuje cytowana w raporcie prezes Fundacji Firmy Rodzinne Katarzyna Gierczak Grupińska”.
Społeczeństwo bardziej świadomie wybiera produkty , pochodzenie artykułu ma tez istotne znaczenie. Rodzinny charakter producenta lub sklepu jest ważnym argumentem przy rekomendacjach dla ponad połowy Polaków – czytamy na portalu.
Więcej:
momey.pl
oprac. Katarzyna Kalus
16.10.2017
LINK