Od jakiegoś czasu możemy zaobserwować, że coraz więcej mniejszych firm decyduje się wyjść z biznesem poza granice Polski. Dotychczas, to głównie duże przedsiębiorstwa królowały na światowych rynkach. Obecnie możemy zaobserwować, że też mikro, małe i średnie firmy, zainteresowane są zarówno zdobywaniem nowych kontaktów handlowych, jak również rozwojem i podnoszeniem jakości oferowanych wyrobów/usług. Coraz odważniej właśnie takie firmy zaczynają z powodzeniem podbijać zagraniczne rynki.
Enterprise Europe Network w Polsce dla firm zainteresowanych zdobywaniem nowych rynków organizuje 28 kwietnia seminarium, którego celem jest prezentacja podstaw planowania i organizacji ekspansji międzynarodowej.
Uczestnikom spotkania przybliżone zostaną zagadnienia dotyczące:
• korzyści wynikających z eksportu
• etapu, w którym firma jest gotowa na podjęcie działalności eksportowej
• sposobów na współpracę z partnerami zagranicznymi;
A także kluczowe aspekty związane z wchodzeniem na rynki zagraniczne, w tym:
• otoczenie i konkurencyjność firmy na rynkach zagranicznych
• strategia i skuteczny marketing eksportowy
Więcej: LINK