Pięciu laureatów konkursu Biznes w Niemczech będzie miało możliwość współpracy z Niemcami. Konkurs potrwa do końca maja.
Startując w konkursie polskie firmy mogą wygrać udział w wizycie studyjnej do Niemiec. Wystarczy nakręcić trzyminutowy filmik o produkcie lub usłudze, którą autor chciałby wprowadzić na rynek niemiecki.
Filmik nie powinien być dłuższy niż 3 minuty. Powinien natomiast odpowiadać na poniższe kwestie:
• o to za projekt/produkt/usługa
• jakie potrzeby zaspakaja
• w czym jest innowacyjny
• jaka jest konkurencja
• czym się wyróżnia na tle konkurencji
• do kogo kierujesz projekt/produkt/usługę
• stopień zaawansowania prac
• kanały dystrybucji i sprzedaży
• polityka cenowa
• dlaczego właśnie Ty powinieneś pojechać do Monachium
W czerwcu jury konkursu wyłoni autorów 5 najlepszych pomysłów, którzy zostaną zaproszeni do udział w wyjeździe studyjnym do Monachium.
Więcej: LINK