W Banku BGŻ BNP Paribas rozpoczęła się ogólnopolska kampaniaskierowna do mikroprzedsiębiorstw- „Wspierajmy Sąsiedzki Biznes”. Bank w ten sposób zachęca do korzystania z produktów i usług oferowanych przez lokalne, małe firmy.
Celem kampanii jest promocja usług lokalnych biznesów, które są prowadzone w sąsiedztwie oddziałów Banku BGŻ BNP Paribas. Do 30 maja Bank zachęca przedsiębiorców do dołączenia do akcji – przygotowania promocyjnej oferty sąsiedzkiej dla swoich klientów, np. zniżek i bonusów i do oznaczenia swoich sklepów i punktów usługowych materiałami promującymi akcję. Bank zapewnia zestaw materiałów marketingowych oraz promocję w mediach. Od 31 maja do 6 czerwca będzie trwał Tydzień Sąsiedzkiego Biznesu, w trakcie którego Bank będzie promował robienie zakupów i korzystanie z usług małych, lokalnych firm.
Na specjalnie przygotowanej stronie internetowej www.sasiedzkibiznes.pl. firmy i znajdą szczegółowe informacje na temat akcji, korzyści z udziału w niej oraz będą mogli za jej pośrednictwem zgłosić swoją firmę. Strona będzie źródłem informacji o przygotowanych promocjach oraz ofertach specjalnych na Tydzień Sąsiedzkiego Biznesu.