Ministerstwo Gospodarki, Departament Wdrażania Programów Operacyjnych zaprasza do udziału w bezpłatnym szkoleniu, które odbędzie się 10 października (piątek) w godz. 10.00 – 16.00 w Hotelu JM Warsaw Center, ul. Grzybowska 45 w Warszawie.
Szkolenie dotyczyć będzie zasad rozliczania wniosku beneficjenta o płatność w ramach poddziałania 6.5.2 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka „Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji” .
Na spotkaniu będzie można uzyskać informacje na temat:
– Rozliczania dofinansowania, w tym wymogów dotyczących wniosku Beneficjenta o płatność oraz obowiązujących dokumentów dla Beneficjentów;
– Wymogów formalnych dotyczących dokumentów księgowych.
– Kwalifikowalności kosztów w ramach poddziałania 6.5.2 PO IG – branżowych programów promocji.
– Najczęściej popełnianych błędów we wnioskach Beneficjenta o płatność.
– Promocji Projektu.
- Monitoringu i kontroli dokumentacji związanej z realizacją Projektu
Szkolenie poprowadzi pracownik Departamentu Instrumentów Wsparcia oraz pracowników Departamentu Wdrażania Programów Operacyjnych, pełniącego funkcję Instytucji Wdrażającej dla poddziałania 6.5.2 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
Zainteresowanych udziałem w wydarzeniu prosimy o przesłanie formularza zgłoszeniowego do 30 września na adres email: 652.POIG@mg.gov.pl lub faxem na nr 022 693 40 55
Uczestnicy szkolenia koszty dojazdu i ewentualnego zakwaterowania pokrywają we własnym zakresie.
Program szkolenia: LINK
Formularz zgłoszenia: LINK