W dniach 25 maja – 1 czerwca 2010 roku odbędzie się II Europejski Tydzień Małych i Średnich Przedsiębiorstw 2010. Celem tej europejskiej kampanii jest promowanie ducha przedsiębiorczości oraz wspieranie rozwoju małych i średnich firm.
Zeszłoroczny Europejski Tydzień MŚP cieszył sie dużym zainteresowaniem przedsiębiorców. W 35 krajach odbyło się ponad 1000 imprez, które były okazją do wymiany doświadczeń i szansą na nawiązania współpracy i kontaktów z innymi firmami. W Polsce zorganizowano blisko 40 warsztatów, spotkań i konferencji promujących przedsiębiorczość.
W tym roku Związek Rzemiosła Polskiego przyjął na siebie funkcje koordynatora przedsięwzięcia. Zapraszamy przedsiębiorstwa i organizacje około biznesowe, a także lokalne władze samorządowe do współorganizowania imprez II Europejskiego Tygodnia MŚP w swoim regionie. Rolą organizatorów jest wykreowanie wydarzeń i działań promujących przedsiębiorczość, które mają na celu zainspirowanie młodych ludzi, jak i doświadczonych przedsiębiorców oraz stworzenie inicjatyw informujących MŚP o pomocy dostępnej na szczeblu europejskim, krajowym i lokalnym, która umożliwiłaby optymalne wykorzystanie ich potencjału.
Szczegółowe informacje w załączniku.