Kolejna grupa przedsiębiorców i pracowników sektora małych i średnich firm uczestnicy w szkoleniu projektu „Public relations a adaptacyjność i konkurencyjność MŚP”. Warsztaty odbywają się w Ochotnicy Dolnej k/Nowego Sącza (11-13 kwietnia).
Podczas trzydniowego szkolenia jego uczestnicy zdobywają wiedzę dotyczącą komunikacji z pracownikami, kontrahentami i mediami. Umiejętność skutecznego docierania ze swoim przekazem jest dziś podstawą funkcjonowania firm. Wizerunek w biznesie to warunek sukcesu nie tylko w świecie wielkich korporacji, ale i wśród MŚP. Dlatego celem projektu „Public relations a adaptacyjność i konkurencyjność MŚP” jest przekazanie wiedzy z zakresu PR przedstawicielom sektora małych i średnich firm tak, aby ci mogli ją wykorzystywać w swoich przedsiębiorstwach i wzmacniać w ten sposób ich pozycję na rynku.
W czasie ćwiczeń poruszane są zagadnienia związane ze strategią działania firmy w czasie kryzysu, z definicją, narzędziami i etapami budowy public relations, z PR produktowym, lobbingiem. Kursanci dowiedzą się, czym różni się PR od propagandy, marketingu i reklamy.
Szkolenia w ramach projektu, finansowanego ze środków unijnych realizuje Związek Rzemiosła Polskiego.
Kolejne szkolenie (18-20 kwietnia) odbędzie się w Warszawie.
Więcej o projekcie: www/pr4msp.pl