W Tarnowie dobiegło końca trzydniowe szkolenie z zakresu komunikacji i PR W szkoleniu wzięło udział 20 przedsiębiorców, przedstawicieli firm i organizacji rzemiosła. Warsztaty prowadzone przez trenera Andrzeja Szastoka zgodnie z opiniami uczestników były skondensowane merytoryczne, a umiejętności i wiedza pozyskane w czasie ćwiczeń interaktywnych będą wykorzystywane w codziennej pracy.
Warsztaty ułatwiły poznanie narzędzi PR stosowanych w public relations, pokazały jak powinno się zachowywać i jak odpowiadać na pytania dziennikarzy podczas konferencji prasowych, w jaki sposób prowadzić efektywna kampanię medialną.
Dużym zainteresowaniem cieszyła się też tematyka związana z komunikacją wewnętrzną, wpływającą na zaangażowanie pracowników w działanie przedsiębiorstwa oraz komunikacja zewnętrzna z otoczeniem, decydująca o renomie i marce firmy na rynku.
Ćwiczenia stacjonarne wspierają zajęcia e-learningowe, gdzie kursanci mają możliwość bezpośrednich konsultacji z ekspertami w dziedzinie public relations.