Promocja innowacyjności – potrzeba czy konieczność

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zaprasza do udziału w sesji eksperckiej „Promocja innowacyjności – potrzeba czy konieczność?“, która odbędzie się 8 maja w Katowicach. Spotkanie organizowane jest przez PARP w ramach cyklicznych spotkań Europejskiej Sieci Agencji Innowacyjności TAFTIE i towarzyszyć będzie VI edycji Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

Podczas spotkania poruszone zostaną m.in. zagadnienia:
•    znaczenie innowacyjności dla rozwoju przedsiębiorstw i potrzeb współczesnego społeczeństwa;
•    nowe źródła innowacyjności  i nowe narzędzia komunikowania innowacyjności;
•    jak angażować otoczenie w proces kreowania innowacji? Trendy i inspiracje;
•    design thinking czyli proces projektowania innowacji;
•    edukacja nieformalna na rzecz rozwoju innowacyjności.

Jeśli podjęty zostanie wysiłek edukacyjny na rzecz rozwoju innowacyjności w społeczeństwie, to istnieje większa szansa, że przyszli przedsiębiorcy, pracownicy, oraz konsumenci będą traktowali innowacje jako naturalny element ich aktywności. Tym samym zwiększą oni zapotrzebowanie na innowacje zarówno od strony popytowej jak i podażowej, co powinno prowadzić do wzrostu gospodarczego. Niezwykle istotnym aspektem edukacji na rzecz innowacyjności jest zmiana przekonania, że innowacje to przede wszystkim wysokie technologie; uświadomienie, że innowacje nie są tylko właściwością sfery biznesowej.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny.
Więcej: LINK