„Pracodawca Jutra”. Konkurs adresowany do pracodawców

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ogłosiła III edycję konkursu „Pracodawca Jutra”.
Celem Konkursu jest wyróżnienie pracodawców, którzy z sukcesem realizują przedsięwzięcia o charakterze edukacyjnym, skierowane do osób przygotowujących się do wejścia na rynek pracy.

Do udziału w konkursie zapraszamy przedsiębiorców, realizujących ciekawe inicjatywy i mogących się pochwalić najbardziej przemyślanymi działaniami z obszaru employer brandingu, których adresatem są uczniowie, studenci lub absolwenci. Pracodawcy ubiegający się o wyróżnienie w konkursie muszą wykazać, że podejmowane przez nich działania mają charakter kompleksowy, zostały przygotowane w sposób przemyślany, a udział w nich faktycznie przyczynia się do zwiększenia kompetencji młodych osób w określonym obszarze.
Poprzez organizację konkursu PARP chce zachęcać przedsiębiorców do podejmowania działań, które sprawiają, że na rynek pracy wchodzą kompetentni młodzi pracownicy.
Formularz zgłoszeniowy: LINK