PR w małej firmie

Dzisiaj w Warszawie rozpoczęło się przedostatnie bezpłatne szkolenie, realizowane w ramach projektu „Public relations a adaptacyjność i konkurencyjność MŚP” Uczestnicy warsztatów uczą się skutecznego wykorzystywania narzędzi PR w działaniu firmy. Miarą sukcesu przedsiębiorstwa jest także właściwie opracowana komunikacja z pracownikami i z otoczeniem. Dobra, przemyślana i zaplanowana strategia pomaga w budowaniu przyjaznego klimatu oraz w umocnieniu wizerunku i wiarygodności firmy wśród kontrahentów.

Podczas trzydniowych warsztatów omawiane są również zagadnienia związane z lobbingiem, PR produktowym, współpracą z mediami, komunikacja kryzysową,.czy sposobem przygotowywania audytu.
 
Więcej informacji o projekcie na stronie: www.pr4msp.pl

Projekt realizowany przez Związek Rzemiosła Polskiego, współfinansowany z funduszy unijnych zakładał realizację 26 trzydniowych bezpłatnych szkoleń w całym kraju.