Polskie firmy na Międzynarodowej Wystawie Expo w Astanie w 2017 r.

Przewodnim  hasłem tegorocznej edycji jest „Energia Przyszłości”, a jej główny cel zakłada wzmocnienie kontaktów gospodarczych Polski z Kazachstanem.

Udział przedsiębiorców zostanie sfinansowany ze środków poddziałania 3.3.3 „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand” PO IR, za którego realizację odpowiada Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. W ramach programu opracowany został wykaz działań promocyjnych przeznaczonych dla przedsiębiorców, który uzupełniony został o tzw. działania ogólne promujące ofertę polskich firm.

Program skierowany jest do mikro, małych i średnich przedsiębiorców, którzy prowadzą działalność gospodarczą o profilu zgodnym z tematyką targów, w których zamierzają wziąć udział w ramach programu promocji.
2. Termin realizacji programu – 12 stycznia 2017 r. – 31 grudnia 2017 r.

Przedsiębiorcy, mogą ubiegać się o wsparcie finansowe na pokrycie części kosztów działań promocyjnych, objętych programem zgodnie z katalogiem kosztów kwalifikowanych wykazanych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 10 lipca 2015 r. w sprawie udzielania przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości pomocy finansowej w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 (Dz. U. poz. 1027). Maksymalna łączna wartość wydatków kwalifikowalnych objętych wsparciem finansowym nie może przekroczyć 300 000,00 zł.
Realizatorem Programu jest Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości.

Zaplanowane imprezy i wydarzenia targowe: