Najbliższe szkolenie odbędzie się w Nowym Sączu (11-13 kwietnia). Przygotowane warsztaty pomogą w poznaniu metod public relations, które będzie można wykorzystywać w codziennym działaniu firmy. Zadaniem PR jest przede wszystkim kreowanie pozytywnego wizerunku firmy. Do budowy przyjaznego otoczenia potrzebne są konkretne działania, które kursanci poznają podczas trzydniowych zajęć.
W ramach ćwiczeń przybliżone zostaną zagadnienia związane ze strategią komunikacji, PR Produktowym, czy lobbingiem. Szkoleni usłyszą, na czym polega różnica pomiędzy marketingiem, reklamą a PR. Poznają zależność pomiędzy public relations a społeczną odpowiedzialnością biznesu.
Szkolenia stacjonarne uzupełniane są warsztatami e-learningowymi, gdzie każdy z uczestników ma możliwość bezpośredniej wymiany poglądów z ekspertami w dziedzinie PR.
Ostatnie szkolenie w ramach projektu odbędzie się w Warszawie (18-20 kwietnia).
Projekt „Public relations a adaptacyjnosć i konkurencyjność MŚP” realizowany przez Związek Rzemiosła Polskiego jest współfinansowany z funduszy unijnych.
Więcej na stronie:www.pr4msp.pl