Ministerstwo Rozwoju w lutym rozpoczyna kampanię informacyjną w Internecie, poświęconą promocji programów dla eksporterów oraz promocji Marki Polskiej Gospodarki. Kampania ma za zadanie poinformowanie potencjalnych beneficjentów o dostępnych programach promocji oraz o możliwości starania się o środki z 3.3.3 PO IR, a także zachęcenie do sięgania po szczegółowe informacje na temat dostępnych programów promocji oraz Marki Polskiej Gospodarki na Portalu Promocji Eksportu.
Grupą docelową kampanii są m.in: firmy z sektora MSP oraz mikroprzedsiębiorcy, właściciele firm, menadżerowie wyższego szczebla, w szczególności z branż: sprzęt medyczny, maszyny i urządzenia, kosmetyki, IT/ICT, biotechnologia i farmaceutyka, moda polska, budowa i wykańczanie budowli, jachty i łodzie, meble, polskie specjalności żywnościowe, sektor usług prozdrowotnych, części samochodowe i lotnicze; – firmy z sektora MSP oraz mikroprzedsiębiorcy, właściciele firm, menadżerowie wyższego szczebla, w szczególności zainteresowani eksportem do Algierii, Meksyku, Indii, Iranu i Wietnamu, oraz -firmy z sektora MSP oraz mikroprzedsiębiorcy zainteresowani udziałem w targach Hannover Messe 2017 oraz Wystawie Światowej EXPO w Astanie w 2017 r.
Kampania przekierowuje zainteresowanych do szczegółowych informacji na temat programów promocji dostępnych na Portalu Promocji Eksportu.
Więcej: LINK