Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zaprasza do udziału w konferencji zamykającej projekt „Firmy Rodzinne 2″ Firmy rodzinne – szanse i wyzwania, która odbędzie się 9 grudnia w Warszawie.
Z badania, przeprowadzonego przez Fundację Firmy Rodzinne wynika, że możemy mówić o „końcu mitu prywaciarza”, czyli traktowania firm rodzinnych jako podmiotów mało profesjonalnych, nie zawsze uczciwych. Firma rodzinna zaczyna być marką.
Firmy muszą mieć świadomość zachodzących zmian, nowych trendów i umieć reagować na pojawiające się możliwości. W szybkości podejmowania decyzji, dostosowywania się do zmieniających potrzeb konsumentów, umiejętności wykorzystywania nisz rynkowych tkwi siła firm rodzinnych. Żeby przetrwać, muszą być innowacyjne.
Niezwykle ważnym wyzwaniem, przed którym stoi całe środowisko firm rodzinnych, jest stworzenie platformy współpracy wszystkich podmiotów działając na rzecz firm rodzinnych, bo „w jedności siła”. Silne, zwarte środowisko to większa szansa na realizację jego
Więcej: LINK