Produkt, żeby się sprzedać powinien być ładny, ale też wygodny w użytkowaniu i w dostępnej cenie. Konkurencja na rynku sprawia, że klienci mają z czego wybierać i trudno jest się wyróżnić. Receptą na sukces jest wzornictwo. Wykorzystanie umożliwia firmom rozszerzenie oferty o innowacyjne produkty, które odpowiadają potrzebom i preferencjom klientów. Jest ono więc skutecznym narzędziem do budowania przewagi rynkowej i dobrym przykładem dziedziny, w której można z powodzeniem zastosować innowacje.
Warto więc zbadać kondycję wzorniczą firmy i wprowadzić nową jakość do swojej oferty. Może w tym pomóc dotacja z działania 1.4 Programu Polska Wschodnia. „Konkursy do działania 1.4 podzielone zostały na dwa etapy. W pierwszym uzyskują wspiercie przedsiębiorcy w przeprowadzeniu audytu wzorniczego oraz opracowaniu strategii wzorniczej. W drugim dofinansowana jest realizacja opracowanej wcześniej strategii wzorniczej.
O dofinansowanie mogą ubiegać się mikro, mali i średni przedsiębiorcy z makroregionu Polski Wschodniej. Do chwili obecnej ze wsparcia skorzystało już ponad 170 firm.
.Więcej: LINK