Strategie kryzysowe w firmie

To jedno z zagadnień warsztatów, które właśnie zakończyły się we Wrocławiu. Bezpłatne trzydniowe szkolenie realizuje Związek Rzemiosła Polskiego w ramach projektu „Public relations a adaptacyjność i konkurencyjność MŚP”.

 

Podczas warsztatów uczestnicy mieli możliwość sprawdzenia swojej wiedzy związanej z zagadnieniami public relations, komunikacji w znacznym stopniu decydującej o budowie marki i wiarygodności firmy. Jednym z ważniejszych segmentów szkolenia była strategia przedsiębiorstwa w sytuacji kryzysowej, szczególnie obecnie, gdy Europa znalazła się w stanie rozchwiania gospodarczego i finansowego. Skutki kryzysu mogą dotknąć każdego, nawet firmę, której w tej chwili wiedzie się zupełnie dobrze.. Wystarczy chwilowe spowolnienie gospodarcze, nieterminowe płatności, żeby przedsiębiorstwo znalazło się w trudnej sytuacji.. Dlatego należy wiedzieć jak w takich sytuacjach działać i jak się do nich przygotować.

 

Szkolenie we Wrocławiu odbyło się w dniach 7-9 grudnia 2011 roku i było ostatnim  w tym roku. Kolejne rozpoczynają się w pierwszej połowie stycznia i zakończą w kwietniu 2012 roku.

 

Udział w szkoleniu mogą wziąć rzemieślnicy, przedsiębiorcy, pracownicy firm, organizacji rzemiosła i przedsiębiorczości oraz kadra zarządzająca.

 

Informacje o szkoleniach dostępne na stronie: www.pr4msp.pl