To jedno z zagadnień warsztatów, które właśnie zakończyły się we Wrocławiu. Bezpłatne trzydniowe szkolenie realizuje Związek Rzemiosła Polskiego w ramach projektu „Public relations a adaptacyjność i konkurencyjność MŚP”.
Podczas warsztatów uczestnicy mieli możliwość sprawdzenia swojej wiedzy związanej z zagadnieniami public relations, komunikacji w znacznym stopniu decydującej o budowie marki i wiarygodności firmy. Jednym z ważniejszych segmentów szkolenia była strategia przedsiębiorstwa w sytuacji kryzysowej, szczególnie obecnie, gdy Europa znalazła się w stanie rozchwiania gospodarczego i finansowego. Skutki kryzysu mogą dotknąć każdego, nawet firmę, której w tej chwili wiedzie się zupełnie dobrze.. Wystarczy chwilowe spowolnienie gospodarcze, nieterminowe płatności, żeby przedsiębiorstwo znalazło się w trudnej sytuacji.. Dlatego należy wiedzieć jak w takich sytuacjach działać i jak się do nich przygotować.
Szkolenie we Wrocławiu odbyło się w dniach 7-9 grudnia 2011 roku i było ostatnim w tym roku. Kolejne rozpoczynają się w pierwszej połowie stycznia i zakończą w kwietniu 2012 roku.
Udział w szkoleniu mogą wziąć rzemieślnicy, przedsiębiorcy, pracownicy firm, organizacji rzemiosła i przedsiębiorczości oraz kadra zarządzająca.
Informacje o szkoleniach dostępne na stronie: www.pr4msp.pl