Agencja Rozwoju i Mazowsza S.A. i German Poland Bridge Group zapraszają do udziału w seminarium „Jak osiągnąć sukces na rynku niemieckim unikając klasycznych błędów oraz wprowadzenie do zagadnienia e-commerce i promocji w sieci na rynku niemieckim”
5 czerwca 2019 (środa) w godz. 10:00 – 15:00 w Agencji Rozwoju Mazowsza S.A. przy ul. Świętojerskiej 9 w Warszawie (Sala Konferencyjna na parterze).
Podczas spotkania będzie możliwość zapoznania się z podstawowymi informacjami potrzebnymi do prowadzenia działalności na terenie Niemiec, na co zwracać uwagę i czego się wystrzegać podczas kontaktów z niemieckojęzycznymi klientami. Spotkanie będzie mieć charakter roboczy, a „wartością dodaną” będzie możliwość wymiany doświadczeń i opinii pomiędzy uczestnikami i prowadzącymi.
Część 1: Jak osiągnąć sukces na rynku niemieckim unikając klasycznych błędów – 2h
Podczas tej części nasi prelegenci opowiedzą Państwu o krokach, jakie należy poczynić, aby z sukcesem wejść na rynek niemiecki. Na konkretnych przykładach omówią oni:
• jak prawidłowo wprowadzić produkt/usługę na rynek niemieckojęzyczny;
• jakich błędów uniknąć, aby nie przegrać na starcie;
• na co zwrócić szczególną uwagę w kontakcie z niemieckimi kontrahentami;
• kwestie różnic kulturowych Polska-Niemcy;
• co warto wiedzieć rozpoczynając działalność gospodarczą;
• jak i gdzie szukać nowych kontrahentów w Niemczech.
Dzięki posiadanemu doświadczeniu, zdobytemu podczas wieloletniej pracy z polskimi producentami z różnych branż, próbujących swoich sił na rynku niemieckim, nasi prelegenci przedstawią Państwu na konkretnych przykładach, jakich błędów unikać aby już na samym początku nie skreślić swojej szansy na podbój rynku niemieckiego. Podczas rozmowy omówione zostanie, na co zwracać szczególną uwagę podczas kontaktów z niemieckimi klientami.
Część 2: Wprowadzenie do zagadnienia e-commerce i promocji w sieci na rynku niemieckim – 2h
Podczas tej części zapoznamy Państwa z następującą tematyką:
• jak prawidłowo prowadzić biznes w Internecie na rynku niemieckim;
• tematyka podobieństw i różnic między handlem tradycyjnym a elektronicznym;
• porównanie specyfiki e-commerce na rynku polskim oraz niemieckim;
• metody docierania do grup docelowych klientów;
• zasady budowania witryn www;
• jak reklamować się w Internecie;
• na co szczególnie zwracać uwagę prowadząc sprzedaż internetową na terenie Niemiec, a czego się wystrzegać.
Organizatorami spotkania są Agencja Rozwoju Mazowsza S.A. oraz Spółka German Poland Bridge Group. Głównym prelegentem będzie Pan Rafael Churawski – Diplom-Jurist, LL.M. (Krakau), ekspert w zakresie rynku niemieckiego, prezes firmy GPB-Group.