Webinar: Historia dwóch wektorów. Co zwiększa prawdopodobieństwo osiągania rezultatów przez zespół sprzedaży w Twojej firmie?

Zapraszamy na webinar pt. „Historia dwóch wektorów. Co zwiększa prawdopodobieństwo osiągania rezultatów przez zespół sprzedaży w Twojej firmie?”, który odbędzie się już 8 czerwca br. o godz. 10:00. Uczestnictwo jest bezpłatne, wystarczy się zapisać przez formularz online LINK

Webinar jest wydarzeniem towarzyszącym IV edycji Kongresu Firm Rodzinnych „Gotowi na jutro”, który odbędzie się w dniach 2-3 września br. w Kinie Nowe Horyzonty we Wrocławiu. Więcej informacji o Kongresie na stronie www: kfr.com.pl oraz na profilu Kongresu Firm Rodzinnych na Facebooku.

Spotkanie zostanie przeprowadzone na platformie MS Teams przez Wyższą Szkołę Bankową we Wrocławiu.

O czym będzie webinar?

Podczas webinaru prowadzący poruszy takie tematy jak:

  1. Umiejętne budowanie propozycji opartej o wartości. Dlaczego mówienie o „misji, wizji i halucynacji firmy” podczas spotkań sprzedażowych się nie sprawdza?
  2. Dlaczego propozycja wartości powinna być kierowana do person zakupowych? Wiele procesów sprzedaży kończy się niepowodzeniem, ponieważ Twoi sprzedawcy niewłaściwie argumentują. Do każdej persony zakupowej mówią to samo, rzucając „makaronem o ścianę”. Jak wiemy – trochę [argumentów] się przyklei, reszta spadnie.
  3. Analityka w sprzedaży. Dlaczego warto analizować procesy sprzedaży? Zdecydowana większość zespołów sprzedaży pracuje ciężko. Biegnie szybko. Bije rekord na „setkę”. Pytanie, czy zespół i jego sprzedawcy biegną we właściwym kierunku?
  4. Gaz czy hamulec, a więc historia o tym, jak budować partnerskie relacje z klientem. Na całym odcinku procesu sprzedaży. Od pozyskania klienta, po działania „farmerskie”.
  5. Historia dwóch wektorów, czyli o co właściwie gra zespół sprzedaży w Twojej firmie.

Prowadzący

Spotkanie poprowadzi Arkadiusz Chludziński, Head of algorytmia Sprzedaży, który posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu działań sprzedażowych. Pracował w takich firmach jak Orange Polska (Account Manager), Deloitte (Business Development Coordinator) oraz PwC (Head of Tax & Legal Business Development Team). Były Senior Consultant w Sandler Training Polska.

Łączy wiedzę praktyczną, zdobytą na polu działań sprzedażowych z wiedzą naukową. Wykładowca na AGH i ALK. Naczelny pogromca bezrefleksyjnego i chaotycznego podejścia do prowadzenia działań sprzedażowych. Miłośnik procesu, planu i egzekucji. Sprzedawca nawrócony na marketing.

Dołącz do wydarzenia na Facebooku LINK