Zapraszamy na webinar pt. „Historia dwóch wektorów. Co zwiększa prawdopodobieństwo osiągania rezultatów przez zespół sprzedaży w Twojej firmie?”, który odbędzie się już 8 czerwca br. o godz. 10:00. Uczestnictwo jest bezpłatne, wystarczy się zapisać przez formularz online LINK
Webinar jest wydarzeniem towarzyszącym IV edycji Kongresu Firm Rodzinnych „Gotowi na jutro”, który odbędzie się w dniach 2-3 września br. w Kinie Nowe Horyzonty we Wrocławiu. Więcej informacji o Kongresie na stronie www: kfr.com.pl oraz na profilu Kongresu Firm Rodzinnych na Facebooku.
Spotkanie zostanie przeprowadzone na platformie MS Teams przez Wyższą Szkołę Bankową we Wrocławiu.
O czym będzie webinar?
Podczas webinaru prowadzący poruszy takie tematy jak:
- Umiejętne budowanie propozycji opartej o wartości. Dlaczego mówienie o „misji, wizji i halucynacji firmy” podczas spotkań sprzedażowych się nie sprawdza?
- Dlaczego propozycja wartości powinna być kierowana do person zakupowych? Wiele procesów sprzedaży kończy się niepowodzeniem, ponieważ Twoi sprzedawcy niewłaściwie argumentują. Do każdej persony zakupowej mówią to samo, rzucając „makaronem o ścianę”. Jak wiemy – trochę [argumentów] się przyklei, reszta spadnie.
- Analityka w sprzedaży. Dlaczego warto analizować procesy sprzedaży? Zdecydowana większość zespołów sprzedaży pracuje ciężko. Biegnie szybko. Bije rekord na „setkę”. Pytanie, czy zespół i jego sprzedawcy biegną we właściwym kierunku?
- Gaz czy hamulec, a więc historia o tym, jak budować partnerskie relacje z klientem. Na całym odcinku procesu sprzedaży. Od pozyskania klienta, po działania „farmerskie”.
- Historia dwóch wektorów, czyli o co właściwie gra zespół sprzedaży w Twojej firmie.
Prowadzący
Spotkanie poprowadzi Arkadiusz Chludziński, Head of algorytmia Sprzedaży, który posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu działań sprzedażowych. Pracował w takich firmach jak Orange Polska (Account Manager), Deloitte (Business Development Coordinator) oraz PwC (Head of Tax & Legal Business Development Team). Były Senior Consultant w Sandler Training Polska.
Łączy wiedzę praktyczną, zdobytą na polu działań sprzedażowych z wiedzą naukową. Wykładowca na AGH i ALK. Naczelny pogromca bezrefleksyjnego i chaotycznego podejścia do prowadzenia działań sprzedażowych. Miłośnik procesu, planu i egzekucji. Sprzedawca nawrócony na marketing.
Dołącz do wydarzenia na Facebooku LINK