Usługa Podpisz dokument elektronicznie – wykorzystaj podpis zaufany

W celu ułatwienia składania bezpłatnych podpisów dla wszystkich jednostek zainteresowanych podpisaniem sprawozdania finansowego, Ministerstwo Cyfryzacji uruchomiło dodatkową usługę na platformie obywatel.gov.pl – Podpisz dokument elektronicznie – wykorzystaj podpis zaufany. Pozwala ona złożyć podpisy przez wiele osób na pliku zapisanym w dowolnym ze stosowanych formatów, m.in. doc, xls, pdf, xml. Usługa uwzględnia również funkcjonalność zapisywania pliku na dysku lokalnym, czy też przekazywania dokumentu na odległość.

Usługa zwana „podpisywarką” jest bezpłatna. Niezbędne do jej użycia jest posiadanie profilu zaufanego.

Usługa dostępna jest na: https://bit.ly/2HpT78h

Zachęcamy do zapoznania się z dokładnymi wytycznymi, otrzymanymi od Ministra Cyfryzacji przez Adama Abramowicza, Rzecznika MŚP: https://bit.ly/30sbAbK