Opis stanowiska:
- Administrowanie nieruchomościami ZRP w Warszawie; zapewnianie sprawności użytkowej oraz prawidłowego funkcjonowania budynków oraz urządzeń technicznych i IT; nadzór nad utrzymaniem porządku.
- Nadzór nad bezpieczeństwem obiektów i ich urządzeń oraz właściwą eksploatacją; organizowanie przeglądów okresowych stanu technicznego budynków i obiektów budowlanych.
- Organizowanie obsługi administracyjno-technicznej biura ZRP w Warszawie, w tym zaopatrzenie.
- Kompleksowe organizowanie najmu lokali biurowych i sal konferencyjnych w obiektach ZRP w Warszawie. Pozyskiwanie najemców. Nadzór nad realizacją umów najmu, prowadzeniem i przechowywaniem dokumentacji; rozliczenia finansowe z najemcami.
- Organizowanie dzierżaw obiektów ZRP; monitorowanie prawidłowości realizacji umów dzierżawy.
- Prowadzenie dokumentacji własności majątku ZRP; ubezpieczenia majątku.
- Analizowanie wyników ekonomicznych poszczególnych nieruchomości ZRP. Przedstawianie wniosków i propozycji organom statutowym ZRP.
- Planowanie oraz nadzór nad przebiegiem zadań inwestycyjnych, modernizacyjnych i remontowych ZRP. Przygotowywanie i uczestnictwo w odbiorach technicznych oraz weryfikacji rozliczeń za wykonane roboty. Bezpośrednia współpraca w tym zakresie z organami statutowymi ZRP i dyrektorami jednostek zamiejscowych.
- Prowadzenie sprawozdawczości dla GUS, prowadzenie dokumentacji ewidencyjnej i składanie sprawozdań rocznych w zakresie gospodarowania odpadami i odpadami opakowaniowymi, zarządzanie BDO.
- Sporządzanie bieżących i okresowych raportów i analiz dla organów statutowych ZRP.
- Prowadzenie dokumentacji Związku zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, zapisami umów oraz regulacjami wewnętrznymi Związku.
- Wsparcie pozostałych obszarów działania ZRP (organizacji wydarzeń i spotkań);
- Współpraca z dyrektorami jednostek zamiejscowych oraz zespołów Biura ZRP w pozyskiwaniu informacji nt. zewnętrznych źródeł finansowania inwestycji, modernizacji i remontów w obiektach ZRP oraz przedstawianie wniosków i propozycji w tym zakresie.
- Kontakty z urzędami, instytucjami oraz firmami zewnętrznymi.
Oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego kierunkowego
- Co najmniej 3-letniego stażu pracy na podobnym stanowisku kierowniczym.
- Znajomości przepisów z obszaru zarządzania i administrowania nieruchomościami, ochrony środowiska itp.; doświadczenie techniczne i budowlane mile widziane.
- Terminowości i dokładności w realizacji powierzonych zadań.
- Samodzielności oraz gotowości pracy w warunkach wielozadaniowości.
- Dyspozycyjności, gotowości do wyjazdów służbowych na terenie Polski.
- Dobrej znajomości obsługi komputera i programów biurowych MS Office;
- Podstawowej znajomości lub gotowości poznania i posługiwania się dodatkowym oprogramowaniem – do zarządzania firmą i programów hotelowych.
- Prawa jazdy kat. B.
Oferujemy:
- Umowę o pracę.
- Możliwość długofalowej współpracy.
- Dofinansowanie do urlopów (wczasy pod gruszą)
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.



