Związek Rzemiosła Polskiego poszukuje firmy szkoleniowej do przeprowadzenia 26 szkoleń e-learningowych z obszaru public relations i komunikacji oraz przeprowadzenia badania pre- i post- test wśród uczestników szkoleń stacjonarnych, na podstawie których przygotuje raporty ewaluacyjne (poszkoleniowe) w ramach projektu „Public relations a adaptacyjność i konkurencyjność MŚP”.
1. Szkolenia e-learningowe:
– 26 szkoleń e-learningowych
– szkolenie e-learningowe trwa 3 godziny szkoleniowe (1 godzina szkoleniowa to 45 minut + 15 minut przerwy)
– trener / ekspert ds. PR będzie przez 3 godziny dostępny on-line dla uczestników -> uczestnicy będą mogli z nim prowadzić czat, zadawać pytania itd) + przygotuje materiały dla uczestników oraz test (20 pytań zamkniętych)
– zakres tematyczny: PR (następujące obszary: wstęp do PR, komunikacja wewnętrzna, PR produktowy, lobbing, kontakty z mediami, zarządzanie (komunikacja) kryzysowe)
– zleceniodawca zapewnia platformę e-learningową (strefa uczestnika) i dostęp do tej platformy, trener korzysta ze swojego komputera w dowolnym miejscu
2. Ewaluacja szkoleń:
– ewaluacja 26 szkoleń
– przygotowanie pre- oraz post-test + analiza zmian, przyrostu wiedzy (raport poszkoleniowy)
– obszar szkolenia: PR (wstęp do PR, komunikacja wewnętrzna, PR produktowy, lobbing, kontakty z mediami, zarządzanie (komunikacja) kryzysowe)
Kryteria wyboru oferty: 100% cena.
Zainteresowane podmioty prosimy o przesyłanie ofert na adres mailowy: biuro@pr4msp.pl do 15 marca 2011 roku do godziny 16.00. Więcej informacji pod numerem telefonu 22 50 44 274.”